餘 慕 蓮 千 歲 宴 封 小 龍 女
 劉丹13 (20).jpg   
樂 易 玲 與 11 位 無 綫 之 寶 向 本 報 讀 者 拜 年 , 祝 大 家 事 事 順 境 。
2009.jpg 

左 起 : 「 楊 過 」 羅 樂 林 、 「 洪 七 公 」 劉 丹 及 「 郭 靖 」 白 彪 , 連 拜 年 姿 勢 也 功 架 十 足 。


全 場 舉 杯 賀 回 歸由 甘 草 做 到 變 成 主 角 ( 去 年 《 向 世 界 出 發 》 ) 的 餘 慕 蓮 , 年 前 曾 表 示 不 滿 無 一 年 一 騷 合 約 制 而 離 巢 , 當 日 飯 局 她 卻 自 爆 另 有 因 由 : 「 我 一 直 恨 做 戲 , 但 後 來 冇 乜 做 , 成 日 叫 我 做 行 行 企 企 冇 對 白 角 色 , 心 諗 : 『 唔 通 公 司 想 唔 要 我 ? 』 既 然 係 咁 , 不 如 我 自 己 走 先 , 家 公 司 要 我 返 , 我 真 係 好 開 心 。 」 說 罷 全 場 舉 杯 歡 迎 餘 慕 蓮 回 歸 , 劉 丹 隨 即 建 議 無 開 拍 《 神 鵰 後 傳 》 , 由 修 哥 與 餘 慕 蓮 飾 演 楊 過 與 小 龍 女 , 肯 定 大 收 旺 場 。

一 眾 資 深 藝 員 難 得 聚 首 一 堂 , 少 不 免 想 當 年 一 番 , 韓 馬 利 大 爆 當 年 在 阿 姐 汪 明 荃 主 演 的 《 京 華 春 夢 》 中 演 奸 角 , 結 果 被 阿 姐 fans 群 起 杯 葛 , 她 說 : 「 我 個 年 代 做 奸 角 觀 眾 一 定 憎 你 , 陣 好 多 阿 姐 影 迷 寫 信 鬧 我 , 要 我 當 眾 向 阿 姐 道 歉 ! 」 劉 丹 亦 因 演 奸 角 而 有 深 刻 體 會 , 他 說 : 「 我 佳 視 《 追 虎 擒 龍 》 演 跛 豪 , 有 好 多 社 團 兄 弟 話 要 請 我 食 飯 , 有 次 我 時 鐘 酒 店 開 工 , 有 社 團 大 家 姐 仲 帶 埋 大 班 手 下 捧 場 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    丹爺 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()